Training
In de 28 jaar dat Gear bestaat, is training enorm veranderd. Van lange eerder theoretische en vaak residentiële trainingen zijn we geëvolueerd naar meer geïndividualiseerde en gerichte trajecten, met een sterk accent op de praktische toepassing. Los daarvan hangt het effect van training nog steeds af van de ultieme combinatie van inhoud, methode en uitvoerder. Gear staat garant voor topkwaliteit in alle drie deze dimensies.
De Management Trainingen van Gear richten zich op verschillende thema’s. Goed doordachte en evenwichtige objectieven vormen daarbij de basis.
Financieel management
Budgettering en forecasting
Dealer Balanced Score Card
Business planning
Personeelsbeleid
Leiderschap
Communiceren van doelstellingen
Opvolgen van prestaties
Feedback en terugkoppeling
Persoonlijke ontwikkeling
Vergader- en presentatietechnieken
Deelnemers leren tijdens de Organisatie & Proces Trainingen, hoe ze normen en procedures optimaal op elkaar kunnen afstemmen.
Hoofd -of kernprocessen
Ondersteunende processen
Balans
Mono - en multisite omgeving
‘Lean’ en transversaal denken
Interne ‘klant-leveranciersrelatie’
Specifieke competenties
Pipeline management
Balanced Score Card
Procesnormen
De belangrijkste uitdaging is waardevolle klantencontacten te genereren en deze optimaal te exploiteren.
Multichannel prospectie
Regiomanagement
Behoefteanalyse
Insight selling
Personeelsbeleid
Leiderschap
Communiceren van doelstellingen
Opvolgen van prestaties
Feedback en terugkoppeling
Persoonlijke ontwikkeling
Vergader- en presentatietechnieken
Naast de thema’s hierboven die volledig op maat van uw wensen en behoeften kunnen gecombineerd worden,
biedt Gear ook vaste en door Cevora erkende trainingspakketten aan