Blended Learning
Gear volgt bij het ontwikkelen van Blended Leertrajecten de volgende vaste logica:
De Situering omschrijft de context en de positionering van de module met concrete zaken zoals doelgroep, niveau en benodigde voorkennis.
Met de Leerdoelen definiëren we wat de mensen na het doorlopen van het traject zouden moeten kennen, kunnen en voelen of zijn.
De Aanpak geeft inzicht in de inhoud, de methodologieën en de blended volgorde waarin deze worden doorlopen.
Het Werkkader omvat de professionele randvoorwaarden die nodig zijn om de vertaalslag naar de praktijk te maken.
De Resultaten tot slot, betreft de meetbare prestaties waarop het succesvol doorlopen van het traject een impact heeft.
De mogelijke werkvormen bij Blended Learning kunnen grofweg verdeeld worden over 2 assen. Zaken die individueel of in groep gebeuren. En de keuze tussen online en offline.
Binnen deze 4 kwadranten is de variatie aan werkvormen quasi oneindig en kan voor elk traject en doelgroep een heel specifieke combinatie ontwikkeld worden.
Gear helpt u graag met het uittekenen van de voor u best passende combinatie van de vele leermogelijkheden in groep en individueel, on- en offline.
In uw eigen Learning Management Systeem, OF in ons LMS, aNewSpring
Gear biedt ook zelf verschillende Blended modules aan.
Ontdek meer in ons Online Learning Aanbod