Samenwerking Cevora
Als cruciale opleidingspartner wenst Cevora medewerkers van automotive bedrijven die werkzaam zijn onder het paritair comité (PC) 200 actief te ondersteunen bij hun persoonlijke ontwikkeling. De onderstaande vetgedrukte modules werden door Cevora gevalideerd en komen dus in aanmerking voor financiële ondersteuning, mits er voldaan wordt aan de gestelde voorwaarden.
Deze trainingsmodules richten zich zowel op het dagelijkse operationele management als op het ontwikkelen van de dealerbusiness.
Kennis van de algemene en financiële indicatoren
Beheersen van de verkoop indicatoren
Beheersen van de service indicatoren
Beheersen van de onderdelen indicatoren
Resultaatgericht voeren van gesprekken met verkopers
Resultaatgericht voeren van gesprekken met servicemedewerkers
Aantrekken en beheren van de juiste competenties
Effectief leiden en coachen van het verkoopteam
Effectief leiden en coachen van het serviceteam
Dealerprocessen zijn behoorlijk complex. Daarom bieden we enkele specifieke modules aan teneinde normen en procedures (nog) beter op elkaar af te stemmen.
Beheer v.d. planning en de servicewerkzaamheden
Ontwikkelen en beheersen van het verkoopproces
Ontwikkelen en beheersen van het serviceproces
Ontwikkelen en beheersen van het onderdelenproces
Met deze trainingsmodules leren de betreffende dealermedewerk(st)ers hoe klantencontacten
te genereren en optimaal te exploiteren.
On- en offline nieuwe contacten zoeken, werven en beheren
Actief verkopen van de service, onderdelen en accessoires
Professioneel onthaal en effectief analyseren van klantenbehoeften
Overtuigend argumenteren en presenteren
Effectief onderhandelen en afsluiten van verkoopgesprekken
Actief beheren en opvolgen van klantenrelaties
Klik hieronder om te weten hoe Gear globaal tegen de respectievelijke thema’s aankijkt.